Više od 20% radnog vremena menadžeri upotrebljavaju u rešavanju konflikata na radnom mestu. Vrlo često dolazi i do prenošenja nerešenih konfliktinih situacija između privatnog i poslovnog života.

Kome je namenjen?

  • Ovaj trening je namenjen top i srednjim menadžerima čiji se posao odvija u okruženju stalne izloženosti konfliktnim situacijama i omogućava prepoznavanje funkcionalnog i disfunkcionalnog konflikta, prepoznavanje sopstvenog stila ponašanja u konfliktinim situacijama, kao i metoda za efikasnije rukovođenje konfliktom i na taj način povećanje produktivnosti
  • Svima koji žele da poboljšaju svoje performanse u poslovnom, ali  da nauče i pravila kojim mogu razrešavati konflikte i u  privatnom životu

Sadržaj

  • Mitovi o konfliktu
  • Pojam  i vrste konflikata
  • Uzroci i povodi konflikata
  • Stilovi ponašanja u konfliktnoj situaciji i kompromis
  • Kada stimulisati konflikt?
  • Igre moći i krug otkrića
  • Pretvaranje «moram» i «treba» u «hoću!»
  • Upravljenje sopstvenim i tuđim emocijama, upravljanje besom
  • Projektivni mehanizmi – prepoznavanje i upravljanje
  • Elementi intervencije u kriznim situacijama i upravljanje konfliktom u timu
  • Osnove medijacije i arbitraže koje svaki menadžer treba da zna

Koristi za Vas i Vašu organizaciju

Konflikt je neizbežan i u privatnom životu i u radnom okruženju i može biti ozbiljna  prepreka kreiranju pozitivne atmosfere na poslu i demotivišući faktor.

  • Trening će omogućiti da prepoznate svoj stil rešavanja konflikta i kako da ga prilagodite situaciji
  • Naučićete kako da primenama metoda asertivne komunikacije zaustavite eskalaciju konflikta
  • Naučićete da intervenišete u kriznim situacijama i upravljate konfliktom među članovima svoga tima

Trajanje
1-3 dana
Br. Part.
12 – 16