Kome je namenjen?

  • Namenjen je top i srednjem menadžmentu u biznisu i javnom životu, onima koji u okviru posla pregovaraju sa klijentima, upravnim odborima, rukovodiocima i čija produktivnost zavisi od uspešnog pregovaranja.

Sadržaj

  • Uvod u metodologiju pregovaranja- problemi tokom pregovora i vrste pregovora
  • Stilovi pregovarača
  • Elementi pregovora i tok pregovora-5 faza pregovaranja
  • Priprema pregovora: ljudi, interesi, opcije, odlučivanje
  • Korišćenje neverbalne komunikacije
  • Greške u pregovaranju, opcije za rešenje i prepreke
  • Pregovarački saveti, trikovi sa nezgodinim pregovaračima
  • Pronađite svoju BATNU!
  • Simulacija pregovaračkog procesa

Koristi za Vas i Vašu organizaciju

  • Pregovaranje predstavlja kreiranje okruženja, gde zajednički rad vodi razrešenju povoljnom za obe pregovaračke strane, do win-win solucije.

Trajanje
2 dana
Br. Part.
12 – 16