Kome je namenjen?

  •  HR menadžerima, trening menadžerima, poslovnim konsultantima, PR menadžerima koji su pored spoljnog zaduženi i za interni PR, menadžerima koji vode treninge i radionice u svojim firmama
  • Svima koji uključuju u svoj rad i praktične elemente.

Sadržaj

  • Mesto i značaj obuke u kompanijama
  • Izbor metode obuke i sadržaja obuke
  • Šta čini odličnog trenera?
  • Trenerski stilovi-samoprocena
  • Osnovne veštine dobrog trenera
  • Procena potreba za treningom
  • Kako ljudi uče? Penjanje stepenicama  učenja
  • 4 načina komunikacije trenera: reći, prodati, uključiti, facilitirati
  • STAR model (stimulacija, transfer, aplikacija, rekapitulacija)
  • Prirema za izvođenje obuke
  • Osnove radioničarskog rada
  • Koje tehnike i kada koristiti? Icebreakeri, role play, tehnike facilitacije
  • Tajne verbalne i neverbalne komunikacije trenera i učesnika
  • Priprema trenera  i eliminacija treme pred nastup
  • Kako kreirati kreativnu prezentaciju?
  • Kreiranje efektnog prvog i krajnjeg utiska
  • 5 tajni koji uspešne prezentacije
  • Tajne Powerpointa i korišćenje audiovizuelnih sredstava
  • Principi reagovanja na neplanirane situacije i odgovor na teška pitanja
  • Kako evaluiriati obuku?

Koristi za Vas i Vašu organizaciju

Polaznici će nakon treninga moći da:

  • Razviju strategije edukacije i razvoja zaposlenih, i shodno tome izrade ciljane programe obuke
  • Profesionalno izvode treninge za potrebe svoje organizacije.
  • Izvrše evaluaciju obuke i utvrde moguća unapredjenje razvoja

Trajanje
1-3 dana,
kontolna grupa
Br. Part.
12 -16