Više od 20% radnog vremena menadžeri upotrebljavaju u rešavanju konflikata na radnom mestu. Vrlo često dolazi i do prenošenja nerešenih konfliktinih situacija između privatnog i poslovnog života.
Kome je namenjen?
- Ovaj trening je namenjen top i srednjim menadžerima čiji se posao odvija u okruženju stalne izloženosti konfliktnim situacijama i omogućava prepoznavanje funkcionalnog i disfunkcionalnog konflikta, prepoznavanje sopstvenog stila ponašanja u konfliktinim situacijama, kao i metoda za efikasnije rukovođenje konfliktom i na taj način povećanje produktivnosti
- Svima koji žele da poboljšaju svoje performanse u poslovnom, ali da nauče i pravila kojim mogu razrešavati konflikte i u privatnom životu
Sadržaj
- Mitovi o konfliktu
- Pojam i vrste konflikata
- Uzroci i povodi konflikata
- Stilovi ponašanja u konfliktnoj situaciji i kompromis
- Kada stimulisati konflikt?
- Igre moći i krug otkrića
- Pretvaranje «moram» i «treba» u «hoću!»
- Upravljenje sopstvenim i tuđim emocijama, upravljanje besom
- Projektivni mehanizmi – prepoznavanje i upravljanje
- Elementi intervencije u kriznim situacijama i upravljanje konfliktom u timu
- Osnove medijacije i arbitraže koje svaki menadžer treba da zna
Koristi za Vas i Vašu organizaciju
Konflikt je neizbežan i u privatnom životu i u radnom okruženju i može biti ozbiljna prepreka kreiranju pozitivne atmosfere na poslu i demotivišući faktor.
- Trening će omogućiti da prepoznate svoj stil rešavanja konflikta i kako da ga prilagodite situaciji
- Naučićete kako da primenama metoda asertivne komunikacije zaustavite eskalaciju konflikta
- Naučićete da intervenišete u kriznim situacijama i upravljate konfliktom među članovima svoga tima
Trajanje
1-3 dana
Br. Part.
12 – 16