Kome je namenjen?
- Profesionalcima menadžerima čiji se posao odvija u dinamičnom okruženju i koji shvataju da znanje komunikacijskih veština određuje uspešnost posla. Peter Drucker, stručnjak za menadžment, smatra: „Najvažnija stvar u komunikaciji je čuti ono što se ne govori.“
- Svima koji žele da poboljšaju svoje komunikacijske veštine u poslovnom i privatnom životu
Sadržaj
- Osnovni principi komunikacije i vrste komunikacije
- Prepreke u komunikaciji
- Komunikacijski stilovi
- Loša i dobra komunikacija
- Aktivno slušanje, postavljanje pitanja, davanje feedbacka-pohvala i kritika
- Vođenje sastanka
- Neverbalna komunikacija (oči, gestovi, rukovanje, prepoznavanje laži, raspored sedenja, optimalna distanca…)
- Pisana i drugi oblici komunikacije (E-mail, telefon, izveštaji, memorandumi…)
- Komunikacija sa teškim klijentima i članovima tima
Koristi za Vas i Vašu organizaciju
Komunikacija i kooperacija predstavljaju suštinu uspešnosti svake organizacije
- Naučićete kako da aktivnim slušanjem poboljšate komunikaciju, kako da na postavljeno pitanje dobijete odgovor «DA», dajete konstruktivan feedback i tako poboljšate motivaciju svojih saradnika i postanete omiljen lider
- Obratite veću pažnju na neverbalne poruke i upravljate njima
- Otkrijete neke tajne pisane komunikacije
Trajanje
1-3 dana
Br. Part.
3 -16