Kome je namenjen?
- Namenjen je top i srednjem menadžmentu u biznisu i javnom životu, onima koji u okviru posla pregovaraju sa klijentima, upravnim odborima, rukovodiocima i čija produktivnost zavisi od uspešnog pregovaranja.
Sadržaj
- Uvod u metodologiju pregovaranja- problemi tokom pregovora i vrste pregovora
- Stilovi pregovarača
- Elementi pregovora i tok pregovora-5 faza pregovaranja
- Priprema pregovora: ljudi, interesi, opcije, odlučivanje
- Korišćenje neverbalne komunikacije
- Greške u pregovaranju, opcije za rešenje i prepreke
- Pregovarački saveti, trikovi sa nezgodinim pregovaračima
- Pronađite svoju BATNU!
- Simulacija pregovaračkog procesa
Koristi za Vas i Vašu organizaciju
- Pregovaranje predstavlja kreiranje okruženja, gde zajednički rad vodi razrešenju povoljnom za obe pregovaračke strane, do win-win solucije.
Trajanje
2 dana
Br. Part.
12 – 16