Upravljanje-promenama2Upravljanje-promenama1

 

 

 

Promene su neizbežne, progres je stvar izbora- T. Robins

Organizacije se ne menjaju – ljudi se menjaju. Većina ljudi se slaže da se promene dešavaju češće i više nego ikad. Zbog novih tehnologija, globalizacije, porasta kompeticije ili zbog oduvek prisutne potrebe za progresom – sposobnost vaše organizacije nikad nije bila važnija. Biznis koji se dovoljno brzo menja i prilagođava – dostiže uspeh, sudbina onog koji se ne menja je prosečnost. Proces promena je uvek izazov i zavisi od odluke zaposlenog da se menja. Ustvari, organizacija se samo menja onda kada se dovoljan broj ljudi promeni.
Da bi se sprovela strategija vaše kompanije vaši lideri i menadžeri moraju da shvate kako da utiču da zaposleni rade stvari drugačije.
U ova dva dana treninga proći ćemo kroz 3 modula – organizacioni, timski i individualni. Učesnici će dobiti ključne ideje kako da se pripreme za promene i kako da postave dijagnozu kada stvari krenu nizbrdo.

Ovaj trening je serfikovani trening    red-tree

Kome je trening namenjen

Top i srednjim menadžerima

Trajanje

Uvodna radionica+2 dana treninga

Ciljevi radionice

  • Unaprediti menadžere u lidere koji mogu voditi promene u celoj organizaciji
  • Ubrzati napredak u svojim najvažnijim strategijama i ciljevima
  • Daju vam mogućnost da koristite promene kao komparativnu prednost vaše kompanije
  • Kreiranje uspeha za lidera, timove i saradnika

Kako se treining izvodi?

Uvodna radionica

  • Prvo se sastajemo sa rukovodstvom vaše kompanije i jasno definišemo trentuno stanje, šta su promene  i  kakve rezultate želite da vidite. Glavni rezultat ove jednodnevne radionice je kreiran okvirni plan kako da se ove promene sprovedu. Identična uvodna radionica se može sprovesti i nishodno, sa srednjim menadžmentom.
  • U sledeća dva dana  treninga kompletan srednji menadžment u grupama do 15 učesnika prolazi trening upravljanja promenama. Menadžeri dalje nastavljaju rad u svojim timovima uz eventualnu superviziju.

1. dan

  • Šta je promena  i  zašto promene ne uspevaju?
  • Vidi – uradi – dobij model
  • Šta je vaša dužnost kao menadžera?
  • 5 načina kako ljudi reaguju na promene
  • Model promene- gde ste vi i vaš tim?
  • Status quo zona – predividi i pripremi se
  • Zona disrupcije – Sadašnje i željeno stanje-sile za i protiv. Vežba – “prepreke, živi pesak i kameni zid”
  • Zona adaptacije-“Eliminiši ili zadrži”
  • Zona inovacije – “Zamisli, isplaniraj uradi”

2.dan

  • 5 ključnih elemenata promene: vizija,komunikacija, usklađenost, učešće i  pouzdanost
  • Izoštrite viziju
  • Dijagnostikujte komunikacijske probleme- kako komunicirati sa timom i sa pojedincem?
  • Kako uskladiti tim?
  • Učešće: Kako voditi motivacioni razgovor sa onima kod kojih postoji otpor promenama?