Kome je namenjen?
- Prodavcima koji su u svakodnevnom kontaktu sa korisnicima i veoma često nemaju vremena da se dublje upuštaju u njegove probleme. Prodavci imaju spremna gotova rešenja koja jedva čekaju da prodaju. Greše, jer zaboravljaju da: “Svi mi volimo da kupujemo, a niko ne voli da mu se prodaje”. Primenom visoko efikasnih tehnika i veština, uspešnost vaše prodaje roba i usluga se podiže na najviši mogući nivo, a samim tim i profit vaše firme.
Sadržaj
- Kome prodajete?
- Skraćenje ciklusa prodaje
- Brojite i beležite
- Iskoristite postojeće korisnike
- 10 najčešćih grešaka i principi koji ne mogu da Vas iznevere
- Proces prodajnog sastanka – Prodajni trougao.
- Koji su najnoviji pravci u prodaji (Relationship Selling).
- Tehnike efikasnog postavljanja pitanja.
- Kvalifikovanje kupca.
- Ispunjenje potreba kupca.
- Odgovori na prigovore.
- Najefikasniji načini zatvaranja prodaje.
Koristi za Vas i Vašu organizaciju
- Pronađu rešenje za početan odbojni stav potencijalnog kupca,
- Zakažu sastanak na kome će zatvoriti prodaju,
- Nađu rešenja za reklamacije i rad sa »teškim« korisnicima.
- Usvoje metodu izgradnje poverenja i dobrih odnosa (“Relationship selling”)
- Izgrade strategiju predstavljanja usluge kao i uspešno zatvaranje prodaje
- Unaprede odnos sa korisnicima kroz primenu Up-selling tehnika što takođe povećava vaš profit
- Razviju moć uticaja i ubeđivanja korisnika
- Identifikuju 4 ključne oblasti za postavljanje pitanja i u njima primene 5 vrsta pitanja
- Daleko efikasnije zaključuju prodaju pojačavajući i/ili stvarajući želju za uslugom kod korisnika
- Razviju načine kojima se izgrađuje dugoročno poverenje koje stvara profit firmi
Trajanje
1-2 dana
Br. Part.
12 -16