Kome je namenjen?

  • Prodavcima koji su u svakodnevnom kontaktu sa korisnicima i veoma često nemaju vremena da se dublje upuštaju u njegove probleme. Prodavci imaju spremna gotova rešenja koja jedva čekaju da prodaju. Greše, jer zaboravljaju da: “Svi mi volimo da kupujemo, a niko ne voli da mu se prodaje”. Primenom visoko efikasnih tehnika i veština, uspešnost vaše prodaje roba i usluga se podiže na najviši mogući nivo, a samim tim i profit vaše firme.

Prodaja na sastancima

Sadržaj

  • Kome prodajete?
  • Skraćenje ciklusa prodaje
  • Brojite i beležite
  • Iskoristite postojeće korisnike
  • 10 najčešćih grešaka i principi koji ne mogu da Vas iznevere
  • Proces prodajnog sastanka – Prodajni trougao.
  • Koji su najnoviji pravci u prodaji (Relationship Selling).
  • Tehnike efikasnog postavljanja pitanja.
  • Kvalifikovanje kupca.
  • Ispunjenje potreba kupca.
  • Odgovori na prigovore.
  • Najefikasniji načini zatvaranja prodaje.

Koristi za Vas i Vašu organizaciju

  • Pronađu rešenje za početan odbojni stav potencijalnog kupca,
  • Zakažu sastanak na kome će zatvoriti prodaju,
  • Nađu rešenja za reklamacije i rad sa »teškim« korisnicima.
  • Usvoje metodu izgradnje poverenja i dobrih odnosa (“Relationship selling”)
  • Izgrade strategiju predstavljanja usluge kao i uspešno zatvaranje prodaje
  • Unaprede odnos sa korisnicima kroz primenu Up-selling tehnika što takođe povećava vaš profit
  • Razviju moć uticaja i ubeđivanja korisnika
  • Identifikuju 4 ključne oblasti za postavljanje pitanja i u njima primene 5 vrsta pitanja
  • Daleko efikasnije zaključuju prodaju pojačavajući i/ili stvarajući želju za uslugom kod korisnika
  • Razviju načine kojima se izgrađuje dugoročno poverenje koje stvara profit firmi

Trajanje
1-2 dana
Br. Part.
12 -16