noviprogmanves2

Šta su mali zalogaji “Lakše na poslu”?

  • Mali zalogaji “Lakše na poslu” su mudar način da kroz ciljane radionice u trajanju od po 3 sata, poboljšate komunikaciju, produktivnost, menadžerske i prodajne veštine, ali i povećate interpersonalnu efektivnost.
  • Mi znamo da jedna veličina ne odgovara svima tako da smo razvili široku lepezu fleksibilnih programa koji omogućavaju organizacijama i pojedincima ciljano rešenje specifičnih situacija koje se javljaju na poslu.
  • Svi gore navedeni treninzi se mogu obavljati i kao otvoreni treninzi u vidu malih zalogaja

Zašto mali zalogaji?

  • Znanje i veštine se lakše usvajaju u malim porcijama
  • Radionice su interaktivne, zanimljive i praktične
  • Svi alati su primenjivi i u životu van posla odmah nakon radionice.
  • Radionice su u radno vreme tako da se službenici mogu vratiti na posao
  • Mali zalogaji su fantastična dopuna Vašim planiranim treninzima

Kome su namenjeni mali zalogaji?

Zauzetim menadžerima – čiji dan traje duže od 8 sati. Oni moraju znanje dobiti u sažetoj formi, sa fokusom na ono najvažnije. Oni znaju da ih čeka brdo posla kad se vrate sa radionice i primeniće samo ono što daje momentalne rezultate.

Motivisanim menadžerima – koji žele da se razvijaju , ne po naređenju već zato što su svesni da su im neophodne neke nove veštine koje do sada nisu imali prilike da čuju.

Službenicima koji trebaju da nauče kako da efikasnije kominiciraju na poslu, regulišu stres, poboljšaju prodaju, nauče kako sa problematičnim ljudima, promene loše navike, poprave samopouzdanje, krenu da menjaju sopstveno ponašanje tako što će primeniti ono što su čuli na treningu, a sve sa ciljem da im bude bude Lakše na poslu, ali i u životu.

OTVORENI TRENINZI

  • Situaciono liderstvo i komunikacijske veštine za menadžere banke
  • MUST-Menadžersko trojstvo- koučing, feedback, delegiranje
  • Kako napraviti prezentaciju za pamćenje?
  • Napredne tehnike prezentacije
  • Paket za preživljavanje stresa- za bolji kvalitet života
  • Tajne uspešnog pregovaranja
  • Izvanredan korisnički servis vas razlikuje od drugih
  • Kako naplatiti više? Tajne naplate potraživanja
  • Kako biti asertivan, prevenirati i rešiti sukobe u svom timu
  • Timski rad- kako postići da vaš tim bude Dream Team?