Kako-da-budete-uticajni-lider
Liderstvo je uticaj
John C. Maxwell

 

 

 

U današnjem brzom poslovnom okruženju  posao lidera podrazumeva preduzimanje inicijative, pronalaženje najboljeg načina da se sprovedu ciljevi. Upravljanje svakodnevnim aktivnostima, danas više nego ikad, može biti izazov- saradnici imaju moćno oružje- pružanje pasivno agresivnog otpora- nečinjenjem onoga što se od njih očekuje. Da bi uspeli i bili izvanredni menadžeri i lideri, rukovodioci treba da pronađu nove načine da utiču i uključe svoje saradnike, da probude u njima entuzijazam za ostvarenje ciljeva uz očuvanje dobrog odnosa.

Kada ste poslednji put uspeli da nekog ubedite u nešto, što je za njihovo dobro? Da li ste ikada pokušali da dobijete nešto – možda savet, podršku, ili ključnu informaciju – od nekoga koji nije hteo da vam pomogne? Ponekad, može biti veoma teško da dobijemo ono što nam treba, posebno kada nemamo autoritet i kada drugi imaju moć, kada se osoba opire da vam pruži pomoć, kada nemamo dobar odnos sa osobom od koje nam je pomoć potrebna, kada imamo samo jednu priliku ili kada osobu dobro ne poznajemo. Osim male dece i nekih agresivnih ljudi koji uspevaju da dobijaju ono što žele, veoma mali broj ljudi je efikasan u tome. Koliko smo puta odustali od toga  da dobijemo ono što hoćemo samo da bismo ponosno dokazali da smo u pravu. Ili se jednostavno povukli da ne kvarimo odnos, pogotovo ako zavisimo od te osobe. Ako ste lider, pregovarate oko bilo čega, bavite se prodajom ili ste na vreme shvatili da je uspeh važniji od trenutne pobede, ovo je trening za vas. Razumećete  kako uticati na druge, dobićete praktične savete kako da postanete uticajni i kako da razvijete svoj lični stil uticaja.

Trajanje treninga

  • 2 dana

Sadržaj treninga

  • Moć i uticaj
  • Priroda uticaja- vaše interpersonalne veštine
  • Malo etike: razlike između uticaja i manipulacije
  • 6 principa uticaja-kako ih primeniti?
  • Koji je moj stil komunikacije? Kada primeniti koju strategiju?
  • Win-Win- o čemu nas nisu učili ni kod kuće ni u školi?
  • 5 bitnih alata- tehnika postavljanja moćnih pitanja i aktivno slušanje, izgradnja raporta, „prodaja“ ideja i asertivnost
  • Verbalne i neverbalne tehnike i Rankov model i Monroe motivišuća sekvenca
  • 5 koraka do cilja: dobiti ono što želite i sačuvati dobar odnos
  • Kako uticati naviše, naniže i među jednakima?
  • Kako uticati na tim?
  • Kako smiriti svoj i tuđ bes?